FORUT mottar 80 000 kroner fra elever

I forrige uke samlet elevene inn penger til barn og ungdom i Sierra Leone.

Høring av forslag til skoleregler

Forslag til nye skoleregler for Innlandet fylkeskommune er ute på høring til 6. mai 2024.

Elever samler inn penger til et prosjekt i Sierra Leone

Pengene elevene samler inn går til å gjøre skoledagen tryggere og bedre for barn og ungdom.

Forslag til ny skole- og tilbudsstruktur er klart

Fylkeskommunedirektør Tron Bamrud legger fram tre alternativer i sitt forslag til ny skole- og tilbudsstruktur for Innlandet.

Informasjonsmøte for foresatte på Vg3

Tirsdag 9. april 2024 kl. 18.00-19.00 er det informasjonsmøte på Hamar katedralskole i Stort auditorium.

To Katta-bedrifter skal til NM for ungdomsbedrifter

Torsdag 14. mars deltok 16 ungdomsbedrifter fra Katta på fylkesmesterskapet for ungdomsbedrifter i Innlandet.

Utdeling av vitnemål og kompetansebevis for avgangselever

Sett av datoene for skoleavslutning for Vg2 Yrkesfag og alle avgangsklasser på Vg3.

Besøk av 9.-klassinger

Elever fra ungdomsskolen i regionen er på utprøving denne uka

Stor internasjonal aktivitet

I perioden mellom vinterferien og påske har det vært mange internasjonale aktiviteter tiknyttet skolen

Elevfilm nominert til filmkonkurranse

Kortfilmen «Fakkaffe» er nominert til Amandus filmfestival for ungdom.