Skolebevis og adgangskort

Skolebeviset er et klistremerke som klebes på adgangskortet eller skysskortet ditt.

Skolebevis

Skolebeviset (rundt klistremerke som klebes på adgangskort eller skyssbevis) får du i skranken til IKT i fløy 1.

Adgangskort

Skolen har mange inngangsdører. Disse er låst med en kode. For å åpne dørene trenger du et plastkort med en innebygd kode og et bilde av deg. Kortet får du på IKT, i fløy 1.

Hovedinngangen i sør er åpen i skolens åpningstid, der kan du komme inn uten adgangskort.

Adgangskortet fungerer også som lånekort på biblioteket.

Mistet skysskort med skolebevis?

Om du mister skysskortet ditt, må du melde ifra på Minskyss og få tilsendt et nytt kort. Deretter må du gå til IKT på skolen og få klistret på et nytt skolebevis.

Mistet adgangskort?

Om du mister adgangskortet ditt, tar du kontakt med folkene på IKT. De kan lage et nytt kort med en annen kode, slik at ikke andre kommer inn på skolen med ditt gamle kort.